Una Breve Storia di i Tarot Cards

A Storia di i Tarot Cards

A vera origine di e carte Tarot, i ghjoculi ghjucati cun elli, è e so letture ùn sò micca scuperte. Nimu ùn sà esattamente da quale paese venenu e carte Tarot. Probabilmente venenu da l'Asia o u Mediu Oriente. In ogni casu, i carte di u Tarot anu fattu a so strada in Europa circa 500 anni fà. Questu hè quandu a so fama principia. A lettura di Tarot hè cusì populari oghje chì pudete truvà ponti in centinaie di disinni. Probabilmente, ci hè ancu una piattaforma pertinente à u vostru libru preferitu, filmu o show TV. Questu articulu face un ochju à a storia di e carte di tarot è e so letture.

Storia di Tarot, Tarot Cards
Ci hè pocu più di 50 carte di tarot diverse, tutte cù u so significatu unicu.

Teorie Geografiche

Asia è u Mediu Oriente

Una supposta origine di e carte Tarot sò i paesi orientali: terre antichi cum'è a Cina, l'India o l'Egittu. Queste carte sò state usate in questi paesi per seculi. I cummircianti anu purtatu e carte in Europa. Almenu, questu hè u rumore. Allora, chì i cummircianti anu purtatu sti carte cun elli? I zingari, cunnisciuti ancu com'è Romani, sò u gruppu più prubabile di avè purtatu carte Tarot in Europa. I viaghjatori arabi anu ancu purtatu cù e carte originali di u Tarot. Inoltre, i cummercianti veneziani di u 15u seculu pò ancu esse stati i primi à utilizà è trasportà e carte di tarot.

Mappa, Munnu, Storia di Tarot
Nimu hè 100% sicuru d'induve venenu e carte di tarot, ma sapemu chì venenu da l'est di l'Oceanu Atlanticu.

Europa

Sapemu chì e carte di u Tarot anu finalmente fattu u so modu in Europa. A quistione resta, in quale paese sò ghjunti prima ? Una fonte pussibule hè a Francia. Parechji stòrici credi chì Carlu VI avia un ponte versu l'anni 1390. L'altra tiuria vene, di novu, da l'Italia. Da alcuni di i primi registri, in u 1415, u duca di Milanu avia unu di i primi ponti cunnisciuti. Altri dicenu chì e carte sò una deviazione di u ghjocu di carte turcu, Mamluk da u 14u seculu.

In Italia, e famiglie più ricche pagavanu i pittori per fà li mazzi o carte apposta. Hè quì chì venenu i trionfi o carte di triunfi. Queste carte più famose puderanu avè una persona d'impurtanza, un fiore o un arbre favuritu, è à volte ancu un animali amatu. L'usu di queste carte ùn hè micca diventatu dispunibule per a massa di a pupulazione finu à l'invenzione di a stampa. Questu hè perchè l'assunzione di persone per pitture e carte è abbellite caligrafia costa troppu per a maiò parte di a ghjente.

A Storia di i Tarot Cards: L'occulte

U Duca di Milanu era unu di i primi europei à scrive nantu à e carte Tarot. In u 1415, li hà descrittu cum'è una sorte di ghjocu. Funzionava diversamente da i soliti 52 carte di carte. I tarot cards ùn sò micca stati utilizati per a divinazione finu à circa 1781. In ogni casu, l'usu divinatoriu di e carte era assai più simplice in u principiu. I significati di e carte eranu più chjaru è ùn era micca finu à u 18u seculu chì a ghjente hà cuminciatu à dà à e carte significati cumplicati.

Storia di Tarot, Tarot, Divinazione
A divinazione hè una altra parolla per discrìviri predice u futuru.

I seguitori occulti inglesi, italiani è francesi cuminciaru à aduprà per divinazione. Anu fattu questu perchè pensanu chì u simbulu nantu à ognuna di e carte significava più di ciò chì era solu una pittura interessante. A ghjente hà cridutu chì l'egiziani anu utilizatu e carte in questu modu. Questu hè chì e chjavi di a vita sò stati ricevuti per mezu di i jeroglifi.

Antoine Court de Gebelin

In u 1971, De Geblin, un ministru Protestante diventatu Massonu, hà scrittu una famosa analisi nantu à l'usu di i Tarot. In questu analisi, hà scrittu annantu à i "mali" di i carte Tarot. Sicondu De Geblin, i preti egiziani anu datu prima u significatu di e carte di Tarot à i preti cattolici. De Geblin hà ancu dichjaratu chì a Chjesa ùn vulia micca chì i so parrocchiani utilizanu carte di Tarot perchè eranu troppu strettamente ligati à i dii egiziani. Ùn vulianu dì nunda di i dii perchè cuntrariu u Primu Cumandamentu. "Sò u Signore u vostru Diu, ùn avete micca altri Dèi fora di mè". Di sicuru, De Geblin ùn avia nunda per sustene e so rivendicazioni. Tuttavia, a ghjente hà cridutu. Oghje, ci sò sempre parechje superstizioni intornu à l'usu di i carte di Tarot per via di e rivindicazioni di De Geblin.

Rider-Waite

À u principiu, e carte di Tarot ùn anu micca spade, bacchette è altri articuli magichi disegnati nantu à elli. Questu hè assai sfarente di quantu sò ricunnisciuti oghje. Dui membri di l'Ordine di l'Alba d'Oro sò creditati cù l'arti mudernu nantu à e carte di Tarot. Questi artisti eranu Pamela Colman Smith è un occultista, Arthur Waite. Smith era un artista, mentri Waite era più interessatu in l'occulte. In più di i soliti calici, calici, bacchette, è cusì, Smith includeu figure umane per a prima volta. Questa piattaforma hè stata liberata per a prima volta in u 1909. A data, hè sempre unu di i disinni di carte di Tarot più cumuni.

Eremita, Tarot, Rider-Waite
Questu hè un esempiu di un disignu Rider-Waite.

Storia di i Tarot Cards: Games

Cumu l'annunziava prima, e carte di Tarot ùn sò micca sempre usate per predichendu u futuru. Calchì volta eranu usati in ghjochi. In questu modu, anu agitu cum'è e carte di ghjocu muderne agiscenu in i ghjoculi oghje.

Variante di MASH

Oghje, parechji zitelli ghjucanu MASH in pigiami è feste. In u 1500, l'italiani, in particulare i più ricchi, ghjucavanu à un ghjocu chjamatu "Tarocchi Appropriati". Per ghjucà stu ghjocu, i ghjucatori sceglienu carte aleatorii. Dopu, creanu una storia da e carte chì tiravanu.

Mash, ghjocu
Un esempiu di un ghjocu mudernu di MASH.

U ghjocu di a speranza

Stu ghjocu hà guidatu à i ghjochi di tavola ghjucati in l'età vittoriana. JK Hechtel, un omu tedescu, hà inventatu stu ghjocu. Per stabilisce u ghjocu, i ghjucatori mettenu 36 carte nantu à a tavula. Carte di tarot o carte di ghjocu regulare puderanu esse aduprate per questu ghjocu. I ghjucatori tiravanu allora un da per spustà u so caratteru attraversu e carte. Sì sbarcatu nantu à a 35a carta, era unu di i vincitori. In ogni casu, s'è vo sbarcate nantu à u 36th o rotulatu più altu ch'è u 35th, allora avete persu. I superstizioni anu dichjaratu chì i perdenti anu da affruntà a mala furtuna ancu dopu à a fine di u ghjocu.

A Storia di i Tarot Cards: Conclusioni

Ancu s'è l'urighjini di e carte di Tarot sò sempre in discussione, a ghjente usa sempre e carte sia per guidà sia per ghjucà un ghjocu divertente. Data quantu sò populari i scrivanie, hè una bona cosa chì queste carte sò avà dispunibili per più persone cà solu i ricchi.

Mash game picture by Jamiesrabbits nantu à Flickr.

Lascia un Comment