Simboli di Guerrieri Celti: Pudere di u Guerrieru Celticu

Simboli Guerrieri Celti: Avete u Spìritu di Guerrieru in tè?

I scumesse chì a vostra mente hè corsa per cunnosce è amparà i diversi Simboli Guerrieri Celti chì formanu u vechju ghjornu è ciò chì significavanu per l'antichi populu di l'Irlanda. Devu dì chì per unu per identificà i simboli di i Celti ùn hè micca faciule postu chì ùn anu micca cridutu in a scrittura o di mantene una documentazione precisa di a so storia. Tuttavia, attraversu una ricerca intensiva nantu à a regione è parechji anni di travagliu duru, ci sò uni pochi chì sò venuti à a luce.

Dunque, in a maiò parte di i casi, pudete avè da seguità a vostra guida interna per ghjunghje à u significatu di tali Simboli Guerrieri Celti. In a materia di i simboli di i guerrieri celti, i Celti anu da avè purtatu l'emblemi cù assai orgogliu. Questu hè chì i Celti eranu un tesoru di guerrieri è credevanu à attaccà l'altri. In a maiò parte di i casi, i simboli seranu derivati ​​​​di curaggiu. Inoltre, tatuanu i so loghi nantu à i so corpi per dimustrà quant'elli eranu feroci.

U Nodo Celticu cum'è Totem di Guerrieri

U Celtic Knot hè unu di i pochi emblemi chì cunnetta i modi di u guerrieru à u so duvere à u so clan. Anu adornanu tali simboli à a guerra per ricurdà di u so impegnu à u so populu è perchè si battevanu in u primu locu. Certi di i Celti anu utilizatu l'emblemi di e cose cum'è l'animali è l'arburi. Questu attu li faria pareanu più intimidatori. Puderanu u tema di u celticu in culori diffirenti per separà ogni guerrieru da u restu. Inoltre, anu utilizatu u simbulu di u Tuatha de Danann.

Significatu simbolicu di i simboli guerrieri

Ci hè una mansa di l'artistu chì vene in a creazione di i simboli di u guerrieru. Inoltre, i Celti avianu una cultura in guerra chì cuntribuisci enormemente à a manera chì a ghjente ne identificava. Allora, a maiò parte di i simboli di guerra ch'elli avianu avutu nunda di menu di orgogliu, curagiu è duvere à u so clan. Allora, li portavanu simboli in forma di tatuaggi è ancu creanu nantu à i so scudi è spade. Ricurdativi chì a spada hè a parte essenziale di un guerrieru celticu.

Anu ancu chjamà alcune di e so spade in quantu à i so desideri di vede più intimidatori. In più, i Celti eranu tutti guerrieri, donne, masci è zitelli. Ùn avianu micca u tempu di selezziunà quelli chì anu da esse sicuru. Fuggiri da una lotta era un tabù, è si disprezzavanu tali persone cum'è codardi. Certi pirsuni dicenu chì i Celti anu tatuatu nantu à i so corpi cù e so parti sensittivi è attrattivi sessuale. E parti chì pusanu i tatuaggi sò chjamati meridiani. Anu avutu a cunvinzione chì i simboli in queste regioni di i corpi aiutanu u guerrieru à cumbatte megliu in a guerra.

Simboli di u Guerrieru Celticu

Diversi emblemi denote u modu di u guerrieru in a cultura celtica; Eccu alcuni di elli è u so significatu simbolicu.

U Simbulu Celticu di a Spada

A spada hè probabilmente l'arma essenziale per qualsiasi guerrieru da i tempi antichi. Inoltre, a maiò parte di e persone in a cultura celtica s'identifieranu cù u tipu d'arma chì anu sceltu per a battaglia. Più cusì, alcuni di elli facenu ancu a spada più grande è forma. Allora, chì quand'elli esceranu à luttà, parevanu più intimidatori. Qualchidunu di e persone avianu più spade grande in a battaglia per equate u so status in u so clan.

U Simbulu Celticu di Ken Rune

Questu hè u simbulu di u guerrieru celticu di i fiammi. Dunque, adornanu tali emblemi nantu à e so armi è ancu i corpi. Tuttavia, alcuni di i guerrieri celti seranu u simbulu cum'è un totem intornu à u so collu. In questu modu, purterebbe una bona furtuna in e guerri à vene. Qualchidunu pensanu chì u simbulu Ken Rune hè più cum'è quellu di una punta di freccia. Parla di u putere è a forza di i guerrieri maschili in a cultura celtica. Cusì, combina tutte e forze putenti in u guerrieru. Alcune di queste sò sessu, azzione è eroisimu.

 

U Simbulu Celticu di l'Ogham

A maiò parte di l'antichi guerrieri celti avianu un appellu à utilizà l'Ogham celticu cum'è un simbulu di prutezzione in e guerri chì anu cummattiu. In alternativa, avianu a crede chì l'Ogham li daria forza in battaglia. Inoltre, i linii di u simbulu chì era in l'Ogham furnisce a saviezza à tutti i guerrieri di i Celti in i tempi più difficiuli. In più, anu purtatu l'emblema sapendu chì era u simbulu chì rapprisenta u ciculu di a vita è l'interconnessione à l'altri regni di l'universu.

Allora, andavanu à a lotta di guerra quant'è ch'elli puderanu esse sapendu chì ùn era micca a fine di a so vita. Avianu una nova chance di vultà da u mondu di i spiriti. In più, anu da passà u tempu cù i so amati chì avianu falatu davanti à elli. L'arburu chì era in u centru di u simbulu Ogham s'associa cù u simbolicu di forza è stabilità. Quessi sò dui cose brillanti chì ogni guerrieru averia bisognu in u tempu di a battaglia. In più, a quercia daria u putere di cunquistà è scunfighja tutti i so nemici.

Suntu

U modu di u guerrieru celticu era quellu chì determinava cumu a ghjente di u vostru clan vi vede. Avìanu scacciatu i debbuli è ridianu à e so spese.

Per d 'altra banda, anu avutu i simboli per marcà a fiertà ch'elli avianu in i so clani. In più, u curagiu ch'elli avarianu dimustratu quandu si trattava di prutege a ghjente di a so tribù è u so modu di vita. In a maiò parte di i casi, i guerrieri tatuanu alcuni di i simboli. Questu hè stata utilizata per significà forza è putenza. Inoltre, farianu cusì per piglià in prestito l'energie di i simboli chì adornanu.

Lascia un Comment