Celtic Goddess Danu Symbolism: A Grande Mamma

Simbolismu di a dea celtica Danu: Sò unu di i so figlioli scelti?

Ci hè una influenza significativa chì vene cù l'apprendimentu di u Simbolismu Celtic Goddess Danu in a vita di parechje persone oghje. In più, ci hè una storia ricca è significatu chì vene da ellu. Questu hè chì u populu di l'antica Irlanda avia tanta fascinazione cù u mondu spirituale. Dunque, anu avutu dii è dea in parechji numeri.

Ciascuna di sti divinità avia una rapprisintazioni nantu à quale campu significavanu in a vita di i Celti. In ogni casu, a Gran Mamma era a dea di tutti i dii è deesse. Questu hè perchè ella hè quella chì pare esse attiva è centrale à parechji fatturi in u mondu Celt. Danu cum'è una dea hè l'unica rappresentanza di l'insignamentu, a saviezza, a ricchezza, l'abbundanza è a cunniscenza.

Questu hè unu di i mutivi chì tocca à parechji fatturi di a vita umana. Inoltre, i Celti credevanu chì u Danu era a più antica di tutte e divinità. Dunque, alcuni di elli avianu a nuzione chì deve esse a divinità originale. Hà u flussu di u putere femminile; in cunseguenza, si pò cumparisce in forma di mamma, fanciulla, crone è a dama divina.

Simbulu Danu : Induve vene a Gran Mamma ?

Sicondu u testu anticu di u mondu celticu, avianu a crede chì a dea Danu era di una famiglia reale. Inoltre, hà una cunnessione sicura cù i Tuatha de Dannan chì hè a famiglia imperiale di e divinità. Stu nome si traduce liberamente in "I Figlioli di Danu". Questu per estensione dà à Danu u matriarcatu. Tuttavia, ùn significa micca chì ella hè a mamma di l'altri dii. In più, i Celti avianu a crede chì sta famiglia hè a rapprisintazioni di u populu è i dii savi.

Allora, assai tempu fà, u Gaelic hà invaditu l'Irlanda è hà pigliatu u putere da u so populu. Tuttavia, ci sò e persone di a famiglia di i Tuatha de Dannan chì scappavanu. Si trasformanu in fate; dunque sò mutaforma. In seguitu sò tornati in forze è ripigliò a terra per u populu celticu. Duranti stu mumentu rivoluzionariu, i mudificatori eranu sottu u cumandamentu di a Grande Mamma. In u so rolu di divinità, Danu divintò u protettore è u creatore è hà tenutu a listessa stazione cum'è una dea dapoi.

U significatu simbolicu di a dea Danu

A grande mamma o a dea Danu hà assai significatu simbolicu ch'ella pò ritruvà. Credu chì ella hè un excelente esempiu di ciò chì u putere femminile hè. Hà a forza, l'energia è u curagiu per rinviviscia ogni presenza masculina in u multiversu. Inoltre, Danu hè l'unica incarnazione di crescita, cambiamentu, abbundanza, fertilità, nutrimentu è agricultura. Quandu si guardà a storia è a mitulugia di Danu, ella ama a vita indipindente di a so origine.

In più, hà pigliatu u rolu di prutezzione di a stessa vita. In a maiò parte di l'imaghjini da i testi celtici antichi, Danu hè sempre vicinu à l'animali. Or, ella saria fora in natura godendu a felicità di e so creazioni. Inoltre, hà una stretta relazione cù l'altri elementi fisichi cum'è l'acqua, a terra, l'aria è u ventu. Certi anu cridutu chì Danu era ancu u regnu di i mari. Questu era per via di e so affiliazioni lunari è terrestri.

Ella rapprisenta u flussu di stu mondu cum'è ella hè quella in u centru. In più, a grande mamma hè quella chì tene tutta a vita è a materia inseme. Danu ùn hè micca cum'è una divinità male; però; hè stata dimustrata per esse un avversu vicious. In l'antica saviezza celtica, a grande mamma permette à i fiumi di scorri in l'oceani per insignà a necessità di flussu in a nostra vita. Per esempiu, u flussu di idee è sogni chì andemu dopu in a vita.

I tratti simbolici di a dea Danu

Cum'è ella appare cum'è u simbulu à u centru di u simbulu di cinque volte celticu, Danu rapprisenta tutti l'elementi naturali. Questu significa chì ella cumprende u flussu di tutte l'energie di l'universu attraversu ella. Questu hè unu di i mutivi principali chì avemu un equilibriu in a vita. Inoltre, hè l'unica incarnazione di l'adattabilità. Ricurdativi chì aghju dettu ch'ella puderia piglià parechje forme femminili. Dunque, questu ci mostra chì avemu bisognu di esse flessibili in a vita.

 

Inoltre, avemu bisognu di accettà i cambiamenti chì venenu in a nostra vita. Inoltre, quandu a grande mamma piglia una nova forma, face cusì per dimustràci chì pudemu cambià è piglià a nostra vita. Ùn ci hè micca bisognu di dispiace per noi, in più di a nostra propria vita chì parlemu. Pudemu esse capace di ottene tuttu ciò chì avemu stabilitu a nostra mente. Tuttu ciò chì avemu da fà hè di travaglià dura è mantene a disciplina in a nostra vita.

In tutti, ci hè una grande passione chì pò purtà à a grandezza. Sè vo avete dubbitu, allura vi pò pricà à Danu. Ella vi darà sempre un ascoltu è vi darà guida in a vostra vita. Tuttu ciò chì duvete fà hè apre u vostru core è a mente à l'insignamenti è l'influenza chì ella vi offre. Ricurdativi chì Danu hè ancu una dea chì predica a pacienza. Ùn pudete mai ghjunghje i vostri sogni à u snap di a figura. Tuttavia, avete bisognu di travagliu duru è perseveranza.

Suntu

Danu, a dea, hè a mamma di tutte e creazioni secondu u populu celticu. In più, ella hè u prutettore di tuttu sottu u sole. In i testi antichi, Danu hè ancu u rappresentante di tutti i dii è dea in u mondu di i Celti. Ella agisce cum'è l'interlink per a cumunicazione è u putere di l'altri dii celti. Tuttavia, ella hè una dea cusì nutritiva chì rende a vita faciule per tutti. Dunque, duvete amparà è aderisce à a guida è à l'insignamenti di a Grande Mamma, a dea Danu.

Lascia un Comment