Simbuli antichi di l'Alchimia: Amparate i Simbuli Speciali di l'Alchimia

Simbuli antichi di l'Alchimia: Sò Interessati in questi Simbuli Speciali?

Avete avutu idea chì l'alchimista anticu avia simboli antichi di l'alchimia speciale chì eranu codice? Pusanu questu per aiutà à ammuccià da a natura viciosa di i cristiani in particulare a Chjesa Europea. A chjesa vulia chì qualcunu praticassi qualcosa altru ch'è a via di a Bibbia è di Cristu. Eranu disposti ancu à tumbà l'alchimista in una onda di persecuzione per mantene a dominanza di a so fede.

Fighjenu à a pratica di l'alchimia cum'è a stregoneria è e pratiche sacrilegi contru à a santa chjesa. Questu era durante u Medievu. Tali crimini era punitu da a morte in questu periodu, è ùn anu mancu bisognu di prova in a maiò parte di i casi. Un'accusazione bastava solu per avè una visita à u hangman. A pratica di i simboli di l'alchimia era tandu nata da a necessità.

Questu era per aiutà à trasfurmà i sicreti di a pratica in termini accettabili è ammuccià i so modi trà a ghjente ordinaria. Anu dopu avè andatu avanti è maestru cumu trasfurmà i metalli fundamentali in oru. Stu prucessu seria u sicretu spirituale significatu l'ascensione di a donna o l'omu. Or, pò ancu significà u prucessu di ottene un livellu più altu di l'illuminazione. Inoltre, tutti l'articuli nantu à a terra, indipendentemente da a dimensione o a forma, anu un significatu spirituale profondu per a vita di e persone.

Unipochi di l'antichi Simbuli di l'Alchimia

L'alchimisti avianu assai simboli antichi chì copreranu diverse cose in a vita. Eccu alcuni di i cumuni chì forse avete intesu.

U Simbulu Abracadabra

Sò chì a vostra mente corre à a famosa parolla magica chì alcuni di i conjurers in a nostra sucità cuntempuranea utilizanu per u so spettaculu. Tuttavia, ùn hè micca. Questu hè u simbulu chì vene da a cultura ebraica per rapprisintà u signu di a Santa Trinità. Questu hè l'emblema di u Babbu, u Figliolu è u Spìritu Santu. L'alchimisti utilizanu stu simbulu cum'è tintura o antidotu per curà e malatie. Allora scriveranu stu simbulu nantu à qualchissia è u suspendevanu intornu à u so collu.

U Simbulu Aleph

Stu simbulu hà ancu e so radiche in a cultura ebraica. Porta u significatu di l'armunia in un termu spirituale. Qualchidunu dicenu chì hè u principiu basu daretu à qualsiasi equilibriu religiosu in l'universu. L'alchimista piglia in prestito da u nome Cabala o "A Tradizione Secreta". Inoltre, stu simbulu hè a prima lettera di l'alfabetu ebraicu.

U Simbulu Caduceu

Mercuriu hà una forte rapprisentazione cù i cunfini è u significatu di u caduceu. U simbulu stessu hà una stampa viva di un bastone chì hà dui serpenti chì slithering nantu à ellu versu u centru. L'alchimisti crèdenu chì i dui serpenti rapprisentanu a polarità o dualità in questu simbolicu. In cima di u listessu bastone, ci sò dui ali spargugliati in ogni direzzione.

Allora, sicondu l'antica credenza di l'alchimista, dicenu chì questu era u simbolicu di a dualità è di l'equilibriu. Più cusì, ci hè un forte sensu di unità chì vene da l'imaghjini di u Simbulu Caduceu. In a sucetà cuntimpurania, assai urganisazione medica ci sò stu simbulu cum'è u so logò. Dunque, si pò dì chì hè un simbulu di guariscenza.

U Simbulu Cube

Un cubu hè una di e rapprisintazioni di a terra sicondu u matematicu Pitagoricu. Hè ancu un simbulu di tradizioni intellettuale. Tuttavia, a cultura egiziana, a rapprisintazioni piglia un novu significatu. I capi di l'Eggittu, i faraoni avianu i so troni fatti in forma di cubi. Questu hè ancu u casu cù certi dii indiani. Un cubu hè unu di i modi chì e persone in u mondu anticu è novu utilizanu per furnisce u bloccu.

Dunque, hè a rapprisintazioni di a fundazione di a terra, nazione o regnu. Allora, in corta, u cubu rapprisenta a terra, cusì e divinità chì si ponenu nantu à elli o i Faraoni rapprisentanu a dominazione di u pianeta. Questu ancu, simbulizeghja chì tuttu ciò chì sottu hè u so à guvernà. In certi circles, u cubu hè ancu, a rapprisintazioni di u mondu spirituale. Ci dà u simbolicu di induve venenu e divinità.

U simbulu di u focu

Ùn ci hè manera chì unu pò truvà discussione alchimia senza toccu u simbulu di u focu. Hè u simbulu di purificazione è purificazione in l'antica linea di pensamentu di l'alchimisti. Inoltre, hà u splendore di l'energia divina chì vene da ellu. Per d 'altra banda, u simbulu di u focu significa trasfurmazioni è rivelazione. Tuttavia, u simbulu di u focu hè unu di i pochi chì ùn anu micca cambiatu da i tempi antichi. Dunque, in u mondu attuale, hà ancu qualchì simbolisimu d'impurtazione reale.

U Simbulu di a Luna

Un altru simbulu impurtante di l'arti di l'alchimia hè u simbulu di a luna. Hè a rapprisintazioni planetaria di u mercuriu metallicu. Avianu a credenza chì a luna si fusione cù u sole è l'oru. In questu modu, inseme, tutti dui farianu grandi cose. In alternativa, a luna hè a rapprisintazioni se a feminità. Allora, quandu s'associeghja cù u simbulu di u sole, porta cù u putente equilibriu. Significa ancu a sola di l'immortalità, a fertilità, l'intuizione, u putere di l'occulte è a risurrezzione.

 

U Simbulu di a Coda di Pavone

Questu hè unu di l'ultimi simboli chì anu fattu l'apparizione à a fine di a pratica di l'alchimia. Hè u simbulu di u stadiu precedente di cambiamentu o trasfurmazioni. Inoltre, significa spiritualmente chì u pavone era un acellu di l'evoluzione naturali. Questu era perchè u pavone era un acellu alatu chì pudia vulà è à u puntu di sceglie u simbulu, l'antica alchimia era ghjunta à a fine.

Suntu

Ci sò parechji altri simboli antichi di l'alchimia chì ùn aghju micca copre quì, cumpresu l'emblema di Quincunx. L'altri sò un simbulu di Pentaculu, è simbulu di Ergon trà assai altri. Tuttavia, tutti eranu critichi in i tempi antichi.

Lascia un Comment