Dea Inanna: Simbulu di Magnificenza

U Simbolismu di a Dea Inanna: U Sway chì i so Simbuli portanu in a vostra vita

Un bellu tempu fà, a ghjente di Mesopotamia hà vinutu cù u simbolicu di a dea Inanna per aiutà à trattà cù i diversi aspetti di a so vita. Era ancu a regina di u Pantheon. Per d 'altra banda, anu avutu ancu a crede chì ella era a dea di l'amore, l'abbundanza, a guerra è a fertilità. A ghjente cù u tempu hà vinutu cù nomi diffirenti cum'è Queen of the Sky, Ninanna è Nininanna. In più, anu pensatu ancu à ella cum'è l'unica rappresentanza di Venus.

Inoltre, l'antichi Babilonesi anu vistu cum'è u grande Ishtar. Inoltre, si prisenta ancu in a maiò parte di e mitulugie antiche. Hà avutu parechji amanti, è a ghjente l'averia ancu ritratta cum'è vanita è egoista. Eccu alcuni di i tratti chì anu finalmente purtatu à a so ultima morte. A causa di a so avidità, hà decisu di trasfurmà a so vulintà in i terreni di l'infernu è pruvò à caccià a so surella.

Ereshkigal, a surella di Inanna, chì hà scupertu a trama per caccià ella da u so duminiu, l'hà turnatu in un cadavere. Dopu chì Inanna hà scappatu di l'infernu per via di salvezza, tornò in casa. Ci hà dannatu u so maritu à passà sei mesi di ogni annu in u mondu sottu. Questu hè perchè ella sentia chì u so maritu ùn hà micca mostratu abbastanza rimorsu durante a so cattura in l'infernu. A dea Inanna hè a dea di u celu. Questu hè duvuta à a so manipulazione di u celu per purtà tempesta è pioggia.

U Significatu Internu è Insegnamenti chì hà in a vita

In più di tutti i so capricci è a so tendenza à s'ennuia rapidamente, Inanna era sempre una di e divinità più venerate di quellu periodu. Inoltre, a maiò parte di a ghjente di quella era probabilmente pricava per onore. Certi d'elli anu ancu pricatu fora di u stigma chì u so nome avia creatu in u periodu. Tuttavia, era ancu unu di i dii di quellu periodu chì era rispunsevuli di l'agricultura. In più, ella hè un postu prominente in u core di u populu Sumerian.

Dunque, apparisce in certi di l'antichi celebrazioni di matrimonii sumeri. Inoltre, ella apparisce in e celebrazioni di l'annu novu in a listessa cultura. Avianu ancu invucatu a so prisenza à e cerimonie per ch’ella pudessi benedizzione di e coppie o di e persone prisenti. Questu hè perchè era a dea di a fertilità è l'abbundanza. Inanna hà ancu avutu a spirale cum'è unu di i so simboli prominenti. I torsioni chì i canneti anu in certi di i so ritratti parlanu di a manera ch'ella hà nantu à a ripruduzzione.

Rappresentazione di a Dea Inanna in a Cultura Mesopotamiana

In i culturi di a Mesopotamia, appare cum'è una divinità suprema chì rapprisenta a feminità. In più, hà ancu datu a rapprisintazioni di u putere per assicurà chì ci sarà una continuazione di a creazione. In i tempi di i Sumeri, ci era un Enki chì pensava di sguassà tuttu in a terra cù una inundazione. Tuttavia, Inanna hà aiutatu l'omu à custruisce un grande vasu fattu di erbaccia. Cusì, a razza umana è altri animali furtunati sopravvivevanu. Stu mitu hà una cunnessione stretta cù a storia di l'arca di Noè in a Bibbia cristiana.

Allora, a ghjente di allora l'aduraria per salvà a razza umana da l'annihilazione. Qualchidunu l'anu ancu vistu cum'è u diu rispunsevuli di e piogge è e timpeste. Tuttavia, l'altri pensanu à ella cum'è a dea di u fiume di a vita. Hè per quessa ch'ella era una rispunsevuli di a fertilità, è in più era quella chì hà salvatu a razza umana. Ricurdativi chì u fiumu in questione quì hè u fiume Nilu induve e canne crescenu.

Per quessa, unipochi di e persone cunnetta a dea Inanna à u simbulu di purità, in questu casu, l'acqua. Ancu s'ellu, a maiò parte di u tempu, ùn era micca vistu per esse pura cum'è u pensamentu. Dopu, a distruzzione da i grandi inundazioni, assai culturi, cusì, ponu cun parechji miti nantu à a materia di a creazione. Essendu statu a divinità chì pusò un frenu à a distruzzione di l'omu, era tandu per difettu a divinità più putente di quella età è tempu.

Dea Inanna

Unipochi di i Simbuli di a Dea Inanna è u so significatu

A dea Inanna era una di e dee chì anu parechji simboli chì parlanu di u so putere à l'antichi populu di Mesopotamia. Alcune di queste includenu i canne è l'acqua.

Simbulu di canne

In a maiò parte di e so imaghjini ricreate, Inanna hè vistu cù una mansa di erbaccia mentre nantu à l'acqua, in particulare un fiume. Tutti questi anu u so significatu è influenze nantu à e persone chì crede in elli. In generale, u simbolicu di i so simboli cum'è e canne rapprisenta l'effettu di prutezzione di l'innocenti. In questu casu, i ghjusti sò umani.

Simbulu di l'acqua

Inoltre, ci hè un sensu di purificazione chì hè simbolizatu da i corpi d'acqua chì ella soprattuttu pare vicinu. Per d 'altra banda, hà ancu u putere di dà a ghjente chjarità in a so vita è un sensu di direzzione è scopu. Sapete chì u corpu umanu hè principalmente custituitu da acqua? Questu hè unu di i mutivi chì a dea di a purificazione hà una relazione stretta cù a nostra vita. Inoltre, ci hè a semblanza di u so putere in i spirali di e erbaccia.

Simbulu Spirale

I spirali chì hà rapprisintatu a necessità di u flussu lisu è naturali di a vita. Questa hè una di e più grandi lezioni chì noi cum'è persone pudemu piglià. Mostra chì l'esperienza è a purità di una persona scorri da l'internu versu u so esterno. Dunque, hè essenziale sempre per dà à e persone tempu per maturà prima di pudè licenziali da a vostra vita. Inoltre, e cose più boni sò sempre ammucciate in e sementi è sorprenderanu ancu u megliu di noi se dà u tempu.

Suntu

A ghjente di u mondu anticu di Mesopotamia avia assai divinità simboliche chì anu da rende un omagiu à u so tempu. Tuttavia, u più veneratu era Inanna, a dea di a fertilità è l'abbundanza. Era a divinità chì hà salvatu l'umanità da l'annihilazione da un altru diu arrabbiatu. In u so sforzu, hè diventata una di e dee eroine di u so tempu. In più, a ghjente di quella era l'hà vistu cum'è a divinità più putente viva.