Dea Fortuna: Simbulu di a bona furtuna

U Simbolismu di a Dea Fortuna: Chì Pull hà in a vostra vita?

U simbolicu cintrali di a dea Fortuna vene da i racconti populari rumani è a mitulugia per significà per vince, uttene, o porta bona furtuna. Era u simbulu di a furtuna per i parechji rumani in u vechju ghjornu. Dunque, era a dea di a bona furtuna è u prugressu in a so vita. Hè assai prubabile chì era unu di i più favuriti di e divinità di quellu periodu in u tempu. Dunque, a dea Fortuna avia ancu assai seguitori chì eranu disposti à adurà per solu un pocu di furtuna.

Inoltre, u populu di l'antica Roma hà pensatu à ella cum'è u guvernatore o a dea di u destinu. Questu hè unu di i mutivi per quessa chì parechje persone di a listessa era era dedicatu à ella. In a maiò parte di i casi, avianu a crede chì Fortuna avia determinatu a so furtuna è a so sorte; dunque, anu avutu à dà a so lode per un pocu favore. Fendu questu, riceveranu una piccula torsione in u so futuru per rende a so vita più liscia.

Onore di a Dea Fortuna è i cambiamenti chì sò vinuti dopu

Eranu cunnisciuti per ùn celebrà sta divinità in a privacy di a casa. In ogni casu, quandu avete avutu a onorallu, avete da fà un spettaculu di tuttu. Ci era ancu u sustegnu di i tempii per aiutà u populu di Roma à ringrazià è lode Fortuna. Questu avaristi principarmenti durante a stagione festiva sottu l'ochju attentu di i tempii. Era a rispunsabilità di a dea Fortuna di merità i destini di tutti, cumpresu l'imperu Rumanu.

Tuttavia, cù u tempu, a so perspettiva in l'ochji di i Rumani hà cambiatu da a dea di a furtuna à una di a fertilità. Inoltre, u spettaculu diventò a dea di l'abbundanza in termini di chances è bona salute. Allora, tutte e persone chì ùn eranu micca in unioni sante o ùn avianu micca figlioli avianu u più à dumandà da ella. In qualchì volta di u stessu destinu, anu sempre pensatu à ella cum'è u sigillatore di tutte e persone future, in particulare tali donne.

Chì ghjè u Simbolismu di a Dea Fortuna?

In a maiò parte di i casi, Fortuna hè statu rapprisintatu cù assai simboli è attributi simili. Hà avutu ancu simboli idèntici chì a rapprisentanu in a maiò parte di l'imaghjini di quella era. Fortuna tinia una cornucopia. Questu era u cornu di l'abbundanza secondu a descrizzione stòrica di quella era. Questu simbolizzava un signu di bona racolta trà u populu di l'antica Roma. In più, era ciò chì hà datu u simbolicu di e cose boni chì succede à una persona in quellu tempu.

Dunque, era ancu a dea di l'abbundanza in parechji ochji di u citadinu. In principiu, assai persone pensanu à a cornucopia cum'è a corna di un ram chì li hà emessu da Jupiter. Inoltre, anu dettu ancu chì hè stata data à ella cum'è ricumpensa da Jupiter per avè cura di u so zitellu. Sicondu u simbolicu di quella era in u tempu, i corni eranu più di simboli phallic. Per quessa, hà cumplementatu u simbolicu di l'abbundanza chì era digià avutu. Or, pudete sceglie di vede cum'è un emblema di supply infinita.

Significatu simbolicu di a Dea Fortuna

Ùn ci hè un locu megliu per vede a magnificenza di a dea Fortuna chì nantu à i timoni di a nave di l'antichi Rumani. Or, avarianu apparsu nantu à u volante di u bastimentu. Questu averebbe simbulizeghja ch'ella era in u cuntrollu di u viaghju chì avianu da piglià in u mare. Inoltre, cum'è pudete ricurdà, era ancu u sigillatore di u destinu.

Simbulu di a rota

A rota di a nave di solitu hà una forma circular. A forma rapprisenta i ciculi chì a vita hà quì nantu à a terra. In un certu sensu, rapprisenta ancu l'alti è i bassi chì a vita hà nantu à tutti. In più, hè quì per ricurdà chì ùn ci hè nunda di liscia in u viaghju di a vita. Sicondu e credenze di i Rumani, a rota significava ancu un ciculu d'energia senza fine.

Inoltre, a rota cum'è l'abilità di spinning in tutti i modi chì si gira. Per quessa, mostra a necessità di cambià constantemente in ogni direzzione chì avete sceltu finu à chì hè viotu. Inoltre, i movimenti circulari rapprisentanu l'energia femminile in tutti noi. Questu hè perchè piglia a grande forma di u ventre chì hè a fonte di a vita.

U Simbulu di a Corona

In l'antica Roma, a corona seria usata per simbulizà assai cose, cumpresu u ventre di una donna. In ogni casu, in a maiò parte di a situazione, era un strumentu putente per significà una bona nova o significati. Qualchidunu anu ancu sceltu di percive lu cum'è un simbulu di vittoria. O, per certi, saria u simbulu di e cose boni chì a Fortuna li daria. Se guardate attentamente a corona, t hè fatta di fiori di Narcissus. Questu, però, elogia a bellezza è a robustezza di a dea Fortuna. Inoltre, rapprisenta a natura fertili di a dea o a so capacità di dà u stessu à u so populu. Questa hè una parte di a raghjoni perchè Fortuna era cunnisciuta cum'è a dea di a bona furtuna è dopu a fertilità.

Diu è Dea Simbulu Significati Fortuna

U simbulu di u globu

Fortuna hà spessu un globu per rapprisintà u regnu tondu ch'ella rapprisenta. Questu mostra u livellu di u so cuntrollu è u equilibriu chì hà in a vita. U mondu hè sempre à a palma di a so altra manu. Questu significa chì ella hè in u cuntrollu di tutte e cose nantu à u pianeta. Per quessa, ella pò aduprà u so putere per influenzallu cum'ellu vole. U globu hè circular; in cunseguenza, rapprisenta u simbolicu di l'intera in a vita. Or, pudete dì chì significa totalità.

Suntu

A dea Fortuna hà ancu sempre una benda nantu à ella in ogni mumentu per dimustrà ch'ella hè una dea furtunata. In più, ella hè quella chì appare nantu à u volante di a nave per agisce cum'è guida. In più di tuttu ciò, Fortuna hè una di e tanti divinità rumane chì avianu assai adoratori basati solu nantu à a so virtù di dà. In più, avarianu cerimonii in ella per onore u so nome è dumandà favuri.